Magyar Telekom Nyrt.

A digitális térben meghozott vásárlási szándék valós idejű detektálása és megvalósulásának ösztönzése MI segítségével

A digitális térben meghozott vásárlási szándék valós idejű detektálása és megvalósulásának ösztönzése MI segítségével

Körülmények

A Magyar Telekomban mindig kiemelkedő fókuszt helyeztünk arra, hogy a meglévő és potenciális ügyfeleinket minél inkább személyre szabott, releváns és preferenciájuknak megfelelő ajánlatokkal szólítsuk meg az online térben.

Kihívás

Fontos, hogy képesek legyünk a megfelelő időben és jósággal detektálni a valós vásárlási szándékot a display hirdetési piacon és a weblapunkon. Ennek segítségével támogatni tudjuk a megfelelő, egyéni döntés meghozatalát, és így növelhetjük az ügyfél elégedettséget és az eladásainkat.

Megoldás

Az online, viselkedési jellegű látogatói aktivitásokra dimenziócsökkentő AI technikákat alkalmazva határozzuk meg a legmegfelelőbb egyedi ajánlatokat és fedezzük fel a legjellemzőbb vásárlási mintákat. Saját fejlesztésű modulban gondoskodunk arról, hogy az ajánlatok a megfelelő kontextusban, időben és csatornán jelenjenek meg. Ha úgy tapasztaljuk, hogy a digitális térben a vásárlás befejezése bármilyen oknál fogva nehézségbe ütközik, akkor azonnal, más csatornák által is felhasználható ajánlatot és aktivitást generálunk.

Hatások,eredmények

A weblapunkon a szegmens alapú ajánlatadáshoz képest 6-szor több megrendelést adtak le a látogatóink az automatizált, öntanuló algoritmusok ajánlataira. A valós idejű, licitáláson alapuló programmatic kampányaink átlagosan 3-szor hatékonyabb konverzióval futnak az MI általi szegmentációval, mint egyéb célzásoknál (pl. retargeting). A prospect ügyfeleknek küldött leveleknél pedig 2-szer több kattintási eseményt tapasztalunk a machine learning ajánlatok esetében.

Ügyfél
Magyar Telekom Nyrt.
Szolgáltató
Magyar Telekom Nyrt.
Üzleti funkció