T-Systems Magyarország Zrt.

Vanda, a digitális üzleti asszisztens

Vanda, a digitális üzleti asszisztens

Az élményről

A Magyar Telekom lakossági ügyfélszolgálatát a 1414-en felhívva Vanda, az első magyar digitális üzleti asszisztens nyújt segítséget.

Mit próbálj ki?

A "miben segíthetek?" kérdésre Vanda szabadszöveges válaszokat vár, amiben a felhasználó meghatározza az elvégzendő feladatot. Néhány példa arra, hogy mit lehet Vandának mondani: - Mobiltelefont szeretnék vásárolni. - Aktiváltatni szeretném a kártyámat. - Nem működik a TV-m, hibát szeretnék bejelenteni. - Jelszót szeretnék módosítani. - Mobilhálózati lefedettségéről leszeretnék tájékozódni. - Mobil hibabejelentés miatt telefonálok.

Szükséges perifériák


Telefon

A technológia magyarázata

- TTS: a Text To Speech technológiával Vanda közel természetes hangon képes megszólalni. - ASR: a beszédértést az Automatic Speech Recognition technológia teszi lehetővé, mely által Vanda képes értelmes párbeszédek lefolytatására. - Szemantikai értelmezés: A mondott szöveget Vanda nem csak leiratozza, hanem az elvégzendő feladat vonatkozásában jelentést társít a szöveghez az alkalmazott NLP technológia segítségével. - Felügyelt gépi tanulás: Vanda képes folyamatosan bővíteni tudását, a tanulás célirányának meghatározásában azonban emberi segítségre van szüksége. - Hívásirányítás és önkiszolgáló folyamatok: Vanda képes a megértett ügyfélszándéknak megfelelően irányítani a hívást és szükség esetén az elérhető legkompetensebb munkatársat be tudja vonni a beszélgetésbe. Amennyiben az ügyfélszándékhoz tartozik önkiszolgáló folyamat, úgy Vanda azt automatikusan elindítja.

Mi ebben az MI?

Vanda esetében az MI élményt első sorban a gépi beszédértés és a beszédszintézis adja. Vanda neurális háló alapú szemantikus értelmezővel rendelkezik, ez teszi képessé az ügyfelek szándékának megértésére. A tudása ember által felügyelt gépi tanulással bővíthető (supervised ML). Vanda az SMS-től kezdve a különböző chat és SM platformokon keresztül az email-ig különféle írott csatornákon is képes kommunikálni, ehhez a szövegértést különböző NLP technikák kombinációjával valósítjuk meg.

Kipróbálom

Technológia tulajdonosa

T-Systems Magyarország Zrt.

Milyen típusú MI-t használ a technológia?

Hang felismerés, természetes szöveg feldolgozás és hangszintézis

Alkalmazott megoldás

Speciális üzleti megoldás

Felhasználási terület

Telekommunikáció

Közvetlen Felhasználási módok

A Magyar Telekom mellett más felhasználási területekre is kitekintve, Vanda felhasználása széleskörű lehet az egyszerű önkiszolgáló FAQ/GYIK-tól kezdve az automatizált időpontegyeztetés, service desk jegykezelés, hibabejelentés és automatikus hibaelhárítás, jelszócsere, vagy akár sales folyamatok támogatása, kérdőívek kitöltése, csomagküldő szolgálat folyamatainak támogatása, stb.

Közvetetten

A Vandához kidolgozott NLP technikák egyéb területekre is kiterjeszthetők, mint például dokumentumok gépi osztályozása, vagy a gépi fordítás.

Üzleti funkció

Vevőszolgálat

Technológia létrehozásának időpontja

Elakadt és segítségre van szüksége?

Nyugodtan keressen bennünket a +36 1 000 000 telefonszámon, vagy e-mailben a info@miagyakorlatban.hu címen.