Microsoft, de bárki hozzáférhet és használhatja: https://azure.microsoft.com/hu-hu/overview/ai-platform/

Szövegek hangulatának, kulcskifejezéseinek és nyelvének észlelése

Szövegek hangulatának, kulcskifejezéseinek és nyelvének észlelése

Az élményről

A bemutató segítségével kísérletezhet a Szövegelemzési API-val. Válasszon ki példáink közül egyet, vagy adjon meg sajátot. Az Elemzés kifejezésre kattintva azonosíthatja a szöveg nyelvét, kulcsfontosságú kifejezéseit és entitásait.

Mit próbálj ki?

Indítsa el a Demót (Launch). A lépések követéséhez kattintson a "Next step" gombra. A demó újrakezdéséhez nyomja meg a "Start over" gombot.

Szükséges perifériák

Egér , Billentyűzet , Kijelző

A technológia magyarázata

Véleményelemzés: Az API 0 és 1 közötti numerikus pontszámokat jelenít meg. Az 1-hez közeli pontszámok pozitív véleményt jeleznek, míg a 0-hoz közeliek negatívat. A véleménypontszámok generálásáról az osztályozási technikák gondoskodnak. Az osztályozó bemeneti funkciói n-gramokat tartalmaznak, amelyek szövegrészek címkéiből és szóbeágyazásokból vannak generálva. A funkciót számos nyelven támogatjuk. A kulcsfontosságú kifejezések kinyerése: Az API a bemeneti szövegben található fő beszédtémákat jelző karakterláncokat jeleníti meg. A Microsoft Office kifinomult természetes nyelvek feldolgozási eszközkészletéből alkalmazunk technikákat. Nyelvfelismerés: Az API a felderített nyelvet és az adott 0 és 1 közötti numerikus pontszámot jeleníti meg. Az 1-hez közeli pontszámok 100%-os bizonyossággal jelzik az azonosított nyelv valódiságát. Összesen 120 nyelv támogatott. Entitások azonosítása a szövegben Minden nevesített entitást észlelhet a szövegben, például cégeket, embereket, helyeket és még sok mást. Az entitáscsatolás a szövegeket hozzárendeli a weben elérhető további információkhoz, így egyértelműsíti a különböző entitásokat. Ennek segítségével meghatározhatja, hogy például a „times” kifejezés a „New York Times”-ra, vagy a „Times Square”-re utal-e.

Mi ebben az MI?

Az alkalmazásokat, weboldalakat és robotokat intelligens algoritmusokkal (Azure Search és Cognitive Services) teheti képessé a látásra, hallásra, beszédre és megértésre, így azok a felhasználók természetes nyelvi kommunikációját is értelmezni tudják.

Kipróbálom

Technológia tulajdonosa

Microsoft, de bárki hozzáférhet és használhatja: https://azure.microsoft.com/hu-hu/overview/ai-platform/

Milyen típusú MI-t használ a technológia?

Természetes szöveg feldolgozás

Alkalmazott megoldás

Általános bemutató

Felhasználási terület

Fogyasztói szolgáltatások

Közvetlen Felhasználási módok

Az alkalmazásokat, weboldalakat és robotokat intelligens algoritmusokkal teheti képessé a látásra, hallásra, beszédre és megértésre, így azok a felhasználók természetes nyelvi kommunikációját is értelmezni tudják. Alakítsa át vállalkozását korszerű mesterséges intelligencia alkalmazásával!

Közvetetten

Kutatások eredményeinek elemzése Ügyfélszolgálati hívások elemzése Terméktámogatási esetek kategorizálása fontosság szerint Közösségi média figyelése az ügyfelek megnyilvánulásairól

Üzleti funkció

Kutatás és fejlesztés

Technológia létrehozásának időpontja

2018-07-05

Elakadt és segítségre van szüksége?

Nyugodtan keressen bennünket a +36 1 000 000 telefonszámon, vagy e-mailben a info@miagyakorlatban.hu címen.