A Nagy e-Könyv Programiroda Kft., www.anagyekonyv.hu, info@anagyekonyv.hu

Katalin - többnyelvű verbális webrobot

Katalin - többnyelvű verbális webrobot

Az élményről

Az Electraplan Kft. Padlódobozok termékcsaládjának e-katalógusát Katalin úgy kezeli a felhasználó utasításaira, mintha egy élő ügyintézővel társalogna. A kérdésekre szinte holtidő nélkül reagál optimalizált válaszokkal, emellett tetszőlegesen bonyolult feladatsort is képes végrehajtani, amennyiben az ügyfél egy annak megfeleltethető kérést fogalmaz meg. A robot hatékonyan, késedelem nélkül végzi feladatát és eközben a tudásbázisában fellelhető releváns lehetőségekre hívja fel a figyelmet.

Mit próbálj ki?

A Web akadálymentessége a rendszer révén abban áll, hogy a megszokott egérműveleteket verbális utasításokkal lehet kiváltani. Azaz lehet pl. egy oldalt felgörgetni vagy egy e-könyvet lapozni, weboldalt vagy e-könyvet felolvastatni. Ha egy kér(d)és kivezet az aktuális tudásbázisból, Katalin alaptudása kiegészül a magyar Web teljes hálózatával, így 100%-os válaszkészséggel és meglepő pontossággal reagál. Katalintól bárhol lehet szóbeli segítséget kérni akár weboldalon, akár e-könyvben vagyunk.

Szükséges perifériák

Kijelző , Hangszóró , Mikrofon

A technológia magyarázata

Az MI-vel történő interaktív kommunikáció a szokásos kliens- és szerver oldali webtechnológiákon alapszik, amit a Google beszédfelismerés és beszédszintézis egészít ki. Az alkalmazandó böngésző a Chrome. A felhasználó engedélyezi a mikrofon és a rendszer működéséhez szükséges sütik használatát és máris élvezheti a rendszer verbális adottságait. Az MI-vel támogatott e-könyvek regisztrációhoz kötöttek, mert a felhasználót így tudja pl. nevén szólítani, nemét megállapítani, beállítani a felhasználó rendszerparamétereit a helyes kommunikáció érdekében. Létezik egy chat funkció is a beszéd alapú kommunikáció mellett. Jelenleg egy bemutatható tudásbázis prototípussal rendelkezünk, ez az Electraplan Padlódobozok Katalógus, amely szervesen kapcsolódik a cég webáruházához is (www.anagyekonyv.hu/electraplan). A technológia bemutatására készült egy még fel nem használt cikkanyagunk is, ajánljuk szíves figyelmükbe: www.anagyekonyv.hu/downloads/Katalin.pdf

Mi ebben az MI?

A beszédfelismerés, értelmezés, beszédszintetizálás és a reakciók olyan algoritmusokat igényeltek, amelyek nélkül nem jöhetett volna létre a rendszer humanoid jellege. A beszédfelismerési és szintetizálási hibák korrigálásával, a magyar nyelv számos elemének modellezésével értük el a humanoid hatást. Az MI klasszikus és determinisztikus, de értékeli a reakciók megfelelőségét és adott esetben külön tárolja a kritikus értékűeket utólagos tanulásra. Tudásbázisát egy külön alkalmazással generáljuk.

Kipróbálom

Technológia tulajdonosa

A Nagy e-Könyv Programiroda Kft., www.anagyekonyv.hu, info@anagyekonyv.hu

Milyen típusú MI-t használ a technológia?

beszédfelismerés, beszédszintetizálás

Alkalmazott megoldás

Speciális üzleti megoldás

Felhasználási terület

Üzleti szolgáltatások

Lényegében minden felsorolt területre lehetne alkalmazást említeni.

Közvetlen Felhasználási módok

PC platformon vagy beágyazott operációs rendszerben internetkapcsolat mellett elvileg bárhol használható, ahol a beszédközpontú kommunikáció lehetséges, ahol nem, ott chat módban is alkalmazható. Egyelőre egy speciális tudásbázis prototípusa készült el és készülünk az idegen nyelvű rendszerek megvalósítására. El fog jutni minden háztartáshoz, a munkahelyekre, ahogy a tudásbázisok száma nő és egyre inkább lefedik az élet minden területét, hiszen ingyenes lesz annak ellenére, hogy számos érdekes és hasznos extra funkcióval fogjuk ellátni. Néhány fontos alkalmazási terület: Távoktatás - egyénre szabható iskolai tanítási módszerek, interaktív egyetemi előadások és gyakorlatok, csalásmentes online számonkérés. Ügyfélszolgálat - tehermentesíti a nagy ügyfélkörrel rendelkező szolgáltatókat. Online kereskedelem - gyorsítja a folyamatot és minimalizálja a nemkívánatos vagy téves vásárlásokat. Könyvipar - AI-book mint új könyvfogalom - kitörési pont kiadóknak, szerzőknek egyaránt.

Közvetetten

Nemkívánatos emberi interakciók csökkentése különösen a COVID-járvány visszaszorítása érdekében. Nyelvi akadályok áthidalása (szinkrontolmács üzemmód). Fogyatékossággal élők segítése (némaság, vakság, mozgáskorlátozottság). Beutazó és belföldi turizmussal kapcsolatos információs szolgáltatások. Szórakoztatóipar. Online játékok egyéni vagy közösségi jelleggel. Ügyfélszolgálat, ügyfélgondozás. Okos otthonok. Igazságszolgáltatás. Hazai cégek külpiacra jutása. Humanoid robottechnika.

Üzleti funkció

Vevőszolgálat

Technológia létrehozásának időpontja

2020-09-08

Elakadt és segítségre van szüksége?

Nyugodtan keressen bennünket a +36 1 000 000 telefonszámon, vagy e-mailben a info@miagyakorlatban.hu címen.